چجوری میتونم خرید انجام بدم؟

خیلی ساده. ثبت نام میکنید و پروفایل را تکمیل می‌کنید و بعد از تایید پروفایل و لاگین شدن به سایت، تشریف برده و محصول مورد نظر را که  به سبد خرید اضافه کرده و دکمه پرداخت را زده و کدی که خریداری کرده‌اید به شماره موبایل و ایمیلی که ثبت کردید ارسال میشود.

آیا خرید از گیفت کمپانی امنه؟

بله.

ما که نمیتونیم بگیم امن هستیم ولی میگیم امن هستیم و البته امینیم. پرداخت با زرین پال انجام میشه و همه چیز مرتب چک میشه. سعی میکنیم مشکلی نباشه هیچ وقت، ولی خوب مشکلی هم باشه قطعا حل میکنیم. نگران نباشید.

با کدوم کارتهای بانکی می‌تونم خرید داشته باشم؟

همه شون :)))) هر کدوم عضو شتاب هستن. تقریبا همه هستن.

اگر یک محصول رو نداشته باشید میشه خریداری کرد؟

این سوال قبلا شده از ما برا همین اینجا آووردیمش. محصولاتی که در حال حاضر در سایت قرار دارند طبق شناخت چند ساله ما نسبت به نیاز مشتریان عزیزمون در سایت قرار داده شده, اما اگر محصول مورد نظر شما در سایت قرار نداشت از طریق تماس با ما از قیمت و همچنین موجودی محصول مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

کد تخفیف دارم چجوری اعمال قانون کنم؟ :)))

موقع پرداخت صورت حساب قبل از رفتن به صفحه پرداخت بانکی و در صفحه تسویه حساب میتوانید کوپن تخفیف خود را وارد کنید.

تو گیفت کمپانی فقط با کارت بانکی میتوان خرید کرد؟

بله. فقط با کارت بانکی. کارت به کارت و پرداخت در محل و این چیزا نداریم.

بعد از خرید سفارش چجوری پردازش می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افته. اول نفس آروم بکشید که به خاطر این قیمت دلار، این همه پول دادین بعدش یه مسیج میاد براتون و یه ایمیل که کدهای خریداری شده توش نمایش داده میشن.

پرداخت انجام شد ولی در بازگشت به سایت مشکلی بود که میگه پرداخت نشده؟

این مشکل همیشه هست. و چیز عجیبی نیست. شاید از هر 100000هزار تراکنش بانکی در هر ساعت در شبکه بانکی یک تراکنش این مشکل رو پیدا کنه. نگران نباشید. صبر کنید و خرید مجدد نزنید. 10 الی 20 دقیقه. اگر مشکل برطرف نشد با شماره های در سایت تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت در صورت درخواست کاربر مبنی بر عودت وجه, فروشگاه گیفت کمپانی حداکثر تا 72 ساعت کاری وجه را به حساب کاربر عودت میدهد.

مالیات هم روی فروشها میگیرید؟

فعلا خیر. باید ببینیم در ادامه چی پیش میاد. :)))

آیا امکان خرید به صورت مهمان وجود دارد؟

خیر.

بدون ثبت نام کامل و تایید کامل مشخصات امکان خرید از گیفت کمپانی وجود ندارد.

چرا باید پروفایل خود را کامل کنیم؟

بدلیل دستور پلیس فتا و قوانین قضایی حاکم بر تراکنشهای بانکی، تمامی تراکنشها و خریدها در فضای مجازی باید از مبدا مشخص و تایید شده انجام بپذیرد. به همین دلیل گیفت کمپانی بدون تکمیل پروفایل کاربران و تایید آنها اجازه خرید محصولات را نمی‌دهد.

برای تایید پروفایل کاربری چه چیزهایی لازم است؟

به دلیل فروش محصولات به صورت دیجیتالی تمامی کاربران قبل از خرید هرگونه گیفت کارت طبق قوانین پلیس فتا موظف به احراز هویت کامل ( تلفن ثابت/شماره موبایل/ کارت بانکی و مدارک شناسایی کامل ) از طریق حساب کاربری خود هستند.

آیا با کارتی به جز کارت بانکی صاحب اکانت می‌توان خرید انجام داد؟

بله می‌توانید ولی اینکار را نکنید. در واقع خیر. :))

فقط و فقط با کارت بانکی که در قسمت احراز هویت ثبت کردید خرید انجام دهید. در صورت بررسی و اعلام زرین پال حساب شما مشکوک و برایتان دردسر ایجاد خواهد شد. ما هم پروفایلتون رو می‌بندیم.

در صورت خرید با کارت دیگران چه اتفاقی برای اکانت خواهد افتاد؟

حساب کاربری بی‌درنگ مسدود خواهد شد و گزارش تخلف به سرعت به پلیس فتا گزارش خواهد شد. تمامی اطلاعات حساب کاربران با درخواست پلیس فتا و مقامات قضایی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هیچ‌‌گونه مسئولیتی بر عهده گیفت کمپانی نخواهد بود.

آیا می‌توانیم اکانت خود را در اختیار دیگران قرار دهیم؟

قطعا بله می‌توانید و ما هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. ولی به یاد داشته باشید تمام مسئولیت این کار بر عهده شما خواهد بود. در صورت سواستفاده از حساب کاربری تمام مسئولیت به عهده صاحب حساب است و در صورت درخواست پلیس فتا اطلاعات کاربر به صورت کامل در اختیار این نهاد قرار خواهد گرفت. در ضمن شماره موبایل ثبت شده و ایمیل ثبت شده برای همیشه بلاک خواهند شد.

می‌توان چند حساب کاربری ساخت؟

بله قطعا می‌توان. ولی برای چی؟ برای چه منظوری؟ با همان یک حساب تایید شده می‌توانید کارها و خریدهای خودتان انجام دهید. مگر اینکه قصدی به جز خرید داشته باشید. مطمئن باشید طی بررسیهای دوره‌ای  تمامی حسابهای مشکوک بسته می‌شوند. خب چه کاریه آخه؟ :))))

آیا می‌توان حساب کاربری با اطلاعات دیگران ساخت و استفاده کرد؟

جواب این سوال هم بله هست و ما هم راهی نداریم برای فهمیدن این موضوع. ولی خوب دارید خلاف می‌کنید. چه کاریه آخه :(( . آن دیگران که با اطلاعات شخصی‌اش در حال ساخت حساب هستید را در جریان بگذارید. کدهای خریداری شده به ایمیل و شماره حساب ثبت شده ارسال می‌شود. پس بهتر است از انجام این کار خودداری کنید.

حساب کاربری بدون تایید و تکمیل نکرده ساختم. چه می‌شود؟

هیچ نمی‌شود عزیز دل برادر. بعد از یک هفته حسابهای تایید و تکمیل نشده بسته شده و پاک می‌شوند. دیتا بیس خاله اس مگه؟ :)))

چه محصولاتی تو گیفت کمپانی می‌فروشید؟

تازه میگه لیلی زن بود یا مرد؟ :)))

بابا سایت فروش گیفت کارته. مشخصا گیفت کارت میفروشیم برای پلتفرم های مختلف. حالا شاید بعدا محصولات فیزیکی هم آوردیم ولی فعلا گیفت کارت.

چرا همه قلم گیفت کارت ندارید برای فروش؟

برای اینکه مشتری نداره و یا ما مشتریشو نداریم. چیزهایی برای فروش میاریم که چندین ساله روشون شناخت داریم و اورجینال میتونیم تهیه کنیم و همچنین مشتری داریم براشون.

چرا قیمت محصولاتتون با بقیه فرق داره؟

اگر پایینتره خوب حالت رقابتی داریم و باید قیمت بهتری داشته باشیم علاوه بر اینکه دست اولیم و خودمون مستقیم تهیه میکنیم.

اگر بالاتره حتما مارو در جریان بزارید بررسی کنیم. نباید بالاتر باشه :((((

آیا میتونم کدی که خریدم و پرداخت انجام شده رو پس بدم؟

خیر. قطعا خیر :)))

تمامی گیفت کارت ها به صورت قانونی خریداری و در سایت قرار گرفته‌اند و از آنجایی که کد گیفت کارت بعد از خرید به صورت آنی در اختیار کاربر قرار میگیره امکان تعویض گیفت کارت یا عودت وجه وجود نداره عزیزم. :)))

آیا میتونم کدی که خریدم و پرداخت انجام شده رو تعویض کنم؟

خیر. قطعا خیر :)))

وقتی خریدی دیگه خریدی. قبل از خرید دقت کن خیلی.

کد رو خریدم و فعال نمیشه؟

این مشکل نادر هست ولی خوب پیش میاد. در صورت بروز مشکلات نادر در ارتباط با فعال نشدن کد ارسالی از طرف فروشگاه گیفت کمپانی, بعد از استعلام کد از طریق کمپانی مورد نظر در صورتی که مشکل مربوط به کد باشه موظفیم کد را برای مشتری تعویض یا وجه را برای مشتری بازگردانیم.

آیا باید برای خرید از گیفت کمپانی احراز هویت کنم؟ چرا؟

بله. طبق دستور مراجع قضایی موظف هستیم به احراز هویت. دلیل آن مشکلات روزافزون هک  و سو استفاده از کارتهای دزدی و حسابهای دیگران است.

چه اطلاعاتی از من برای هویت سنجی دریافت ‌می شود؟ چرا؟

اطلاعاتی همانند اسم کامل، شماره ملی، شماره کارت بانکی و شماره موبایل همراه و ایمیل از خریدار دریافت می‌شود. این اطلاعات جهت تطابق هویت خریدار با هویت کارتی که با آن خرید انجام می‌شود دریافت می گردد.

اطلاعات هویتی من چه می‌شود؟ با آنها چه می‌کنید؟

مطابق با تمام سایتهای خرید و فروش دیگر، تمام اطلاعات هویتی شما نزد ما محرمانه خواهد بود و فقط در مواقع لازمه و آن هم با دستور قضایی در اختیار ارگانهای قضایی قرار خواهد گرفت. از این بابت قوانین گیفت کمپانی مطابق با اصول و قوانین فروش اینترنتی در ایران است.
ما با اطلاعات هویتی شما فقط جهت تطابق خریدار و کارت استفاده شده برای خرید استفاده می‌کنیم. این اطلاعات نزد ما کاملا محرمانه است و محرمانه می‌ماند. به هیچ وجه از اطلاعات هویتی شما تحت هیچ عنوانی و برای هیچ منظور دیگری استفاده نمی شود و نخواهد شد.

گیفت کمپانی خود را ملزم به رعایت اصول اخلاقی و انسانی می‌داند.

آیا می‌توانم در خواست پاک سازی اطلاعات هویتی خود را داشته باشم؟

هم بله و هم خیر.

اگر از سایت خریدی انجام نداده باشید، می‌توانید با ایمیل info@giftcompany.ir تماس گرفته و درخواست پاک کردن اطلاعات هویتی خود را داشته باشید.

در صورتیکه در سایت خریدی انجام داده باشید، متاسفانه امکان پاک کردن اطلاعات هویتی شما وجود ندارد.